تی شرت تبلیغاتی چگونه باعث فروش می شود؟

«طراحی تی شرت تبلیغاتی در طولانی مدت به فروش منجر می‌شود.»

آیا شما با این جمله موافق هستید؟ این مفهوم به خصوص در سال های گذشته با مخالفان و موافقان بسیاری روبه رو بوده است. اگر سال ها به عقب بازگردیم شاهد روزهایی هستیم که تبلیغات را فقط با ارائه ی کلمات به مخاطبان مفید و موثر می‌دانستند. به همین دلیل تصویر یک برند به دیدی که تبلیغات زبانی در ذهن مشتریان به جا می گذاشتند، بستگی داشت. می توانید تصور کنید که به تعداد مشتریان تصاویری برای هر برند وجود داشت و این تنوع و البته آشفتگی در تصویر ذهنی، عامل مهمی در ناپایداری یک برند در میان مشتریان بود. امروزه اما می توان یکپارچگی را عامل ثبت یک کسب و کار و ماندگار شدن آن در ذهن مخاطبان دانست. به عبارت دیگر این روزها رقابت بر سر ماندگاری تصویر ثابتی از یک برند در ذهن مخاطب است. این یکپارچگی چگونه اتفاق می‌افتد؟

یک تصویر چگونه در ذهن ما ثبت می‌شود؟

یک تصویر برای به یاد ماندن باید از لایه های پیچیده ی مغز انسان عبور کند. اگر در این مسیر از پیچ و خم‌های هر مرحله به سلامت عبور کند، با تصویری ابدی و همیشگی رو به رو هستید. تصور کنید که برند شما مسافر این راه پر ماجرا و هیجان انگیز است. برای آنکه بتوانید ردی ماندگار از خود به جا بگذارید، ابتدا با حافظه حسی مخاطب رو به رو هستید. این حافظه، پیامی است که از طریق گیرنده های حسی (مانند دیدن) دریافت می شود. بنابر این گام اول موفقیت شما، تصویری است که از برند خود منتشر کرده و در برابر دید مشتریان قرار می‌دهید. در صورت تداوم دیدن این الگوی تصویری، برند شما راهی حافظه کوتاه مدت شخص می شود. تحقیقات علمی نشان می‌دهد که محتواهای وارد شده به این لایه، عمری برابر با سه ثانیه دارند مگر آنکه تکرار شوند. اگر این تکرار به درستی صورت گیرد، تصاویر به حافظه بلند مدت کوچ می‌کنند و این قله‌ای سخت و شیرین است که شما با برند خود فتح کرده‌اید.

 برند شما جان دارد!

بهره‌وری بیشتر، فروش بهتر و درآمد بالاتر از اهداف همه‌ی کسب و کارها در جهان است و صاحبان این شرکت‌ها، از تکنیک‌های مختلفی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند. مشاهده‌ی روند پیروزی و شکست کسب و کارها در سال‌های اخیر نشان می‌دهد آن دسته از کسب و کارهایی که به برند خود به مثابه‌ی یک شخصیت حقیقی نگاه می‌کنند، از رشد بیشتر و موفقیت بالاتری برخوردار هستند. همانطور که گفتیم یکی از راه‌های ایجاد پیوند پایدار، یکپارچگی است. در این میدان رقابت‌های هوشمند، انتخاب ابزار مناسب برای ایجاد تصویر ذهنی پایدار ، برگ برنده‌ی شرکت‌ها است. این ابزارها می‌توانند راه‌هایی برای ایجاد شخصیت و هویت برای یک کسب و کار باشند. طراحی لباس تبلیغاتی یکی از راه‌های این ماندگاری است. ابزاری که اگرچه هنوز هم در میان بسیاری از صاحبان مشاغل بی فایده تلقی می‌شود، اما راهی ساده و ماندگار در ایجاد یک محتوای ماندگار در حافظه دراز مدت مشتریان است.

تولید تی شرت و تولید کلاه تبلیغاتی (۹۸)

چرا تی شرت تبلیغاتی؟

 تنوع و گستردگی کانال های تبلیغاتی شمشیری دو لبه برای کسب و کارها است. از یک سو با فراوانی این کانال‌ها روند تبلیغات ساده تر به نظر می آید و از سویی دیگر این گستردگی احتمال بازدید از برند شما را کاهش می دهد. زیرا همه ی مخاطبان قادر به بازدید همه ی کانال‌های تبلیغاتی نخواهند بود. بنابراین بهتر است علاوه بر استفاده‌ی این کانال ها، راهی اختصاصی برای نمایش خود داشته باشید.

یک کانال تبلیغاتی که منحصر به شماست و با آن دیده خواهید شد. طراحی تی شرت تبلیغاتی، راهی موثر و ساده است که بسیاری از کسب و کارهای مهم جهانی از آن بهره می برند. این لباس در حقیقت نشان‌ دهنده ی نظم، یکپارچگی و تعهد صاحبان برند به کسب و کارشان تلقی می شود. علاوه بر آن راهی ارزانتر و کار آمدتر از سایر کانال های تبلیغاتی است.

جالب است بدانید که بسیاری از شرکت های جهانی از تی شرت تبلیغاتی به شکل «بیلبوردهای متحرک» استفاده می کنند. این اتفاق بیشتر در مورد کسب و کارهایی اتفاق می افتد که با فروش کالا و یا ارائه خدمات به عموم مردم سرو کار دارند؛ زیرا بر این باورند که مشتریان خود را در هر گوشه از شهر می توانند پیدا کنند. به عبارت دیگر فروش را فرآیندی می‌دانند که از همین دیدارهای مداوم رخ می‌دهد.

اگر صاحب یک برند معتبر هستید باید بدانید که برای ایجاد یک کسب و کار موفق، تنها مشتریان نیستند که اهمیت دارند. کارکنان شرکت شما می‌توانند نماینده‌ ی برند شما در هر گوشه از شهر باشند. تنها اگر بتوانید روحیه کار تیمی و لذت بردن از حضور در شرکت را به آنها بیاموزید و البته شرایط مناسبی را برای آنها فراهم کنید. لباس یکپارچه می‌تواند روحیه همبستگی را در ناخود آگاه کارکانان برایشان ایجاد کند و نگاه حرفه‌ ای تری از شغل و وظیفه‌ شان به آنها بدهد. با این قدم کوچک می توانید فضایی کارآمد و سرشار از انرژی مثبت را برایشان ایجاد کنید.

 قبل از خرید تی شرت تبلیغاتی چه باید کرد؟

  • گام اول در طراحی تی شرت تبلیغاتی بر عهده‌ ی شماست! زیرا پیش از هرچیز لازم است که نام تجاری و نشان کسب و کارتان جذاب و چشمگیر باشد. نامی که در یاد بماند و یا نشانی که در حافظه تصویری مخاطب تجربه خوبی از خود به جا بگذارد.
  • انتخاب شرکت تبلیغاتی دومین گام مهم شما است. به خاطر داشته باشید شما به عنوان صاحب یک کسب و کار قرار است که برای تامین تی شرت های تبلیغاتی هزینه کنید. بنابراین حتما پیش از انتخاب شرکت، نمونه کارهای واقعی و سابقه‌ی آن‌ها را بررسی کنید.

مواد اولیه، دستگاه های چاپ، پارچه های مصرفی و… همه ی عواملی است که باید آنها را بررسی کنید و از کیفیت آنها مطمئن شوید.

  • این شما هستید که تصویری واضح و روشن از برند خود دارید. بنابراین لازم است زمان کافی برای شناسایی برند به شرکت های تبلیغاتی را صرف کنید تا لباس تبلیغاتی دقیقا نمونه ی مورد انتظار شما باشد. اهداف خود را از طراحی تی شرت تبلیغاتی روشن کنید و آنچه نیاز دارید را با مشاور تبلیغاتی شرکت مورد نظر در میان بگذارید. تی شرت تبلیغاتی شما می‌تواند حاوی لوگو شما باشد. اما بسته به برند ممکن است پیشنهاداتی مانند کلاه‌های خاص، دستکش و دیگر لباس‌های تبلیغاتی برای کسب و کارتان مفیدتر باشد. بنابراین مشاوره از شرکت‌ های معتبر تبلیغاتی را جدی بگیرید.

ایجاد یک مدار دیداری برای مشتریان و جذب آنها به شکل مشتریان وفادار تنها به کمی خلاقیت نیاز دارد. اگر در این مسیر پر از جذابیت ایستادگی کنید ، اطمینان داشته باشید که برندی معتبر و محبوب خواهید ساخت.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سه × 2 =