استفاده از هدایای تبلیغاتی از دیرباز تاکنون از استراتژی های بازاریابی برای برندها به حساب می آید و در صورتی که به درستی انجام شود نتایج موفقیت امیزی در پی خواهد داشت.

۱۹ دلیل برای اینکه چاپ تیشرت برای کسب و کار شما مناسب است

۱- تولید ارزان

در نهایت همه چیز بستگی به جزئیات سفارش دارد، اما زمانی که روش چاپ مناسب و تعداد مناسب لباس را انتخاب کنید، تولید می ‌تواند نسبتا ارزان باشد، از هزینه ‌های یک سفارش تعداد بالای تیشرت با یک طرح ساده تعجب خواهید کرد.

۲- متنوع

تیشرت ها به طراحان نشان می‌ دهند که بر روی پرده ‌های سفید چه چیزی را هنرمندان خلق می کنند، فرصتی برای ایجاد یک چیز عالی از صفر؛ با توجه به پیشرفت ‌هایی که در تکنیک ‌های چاپ و جوهر در چند سال اخیر صورت‌گرفته است، احتمالات تقریبا از تنوع بی‌پایانی برخوردارند.

چاپ-تیشرت (۶)

۳- تولید سریع

زمانی که طراحی و تکنیک چاپ زودتر انجام شود شوند، فرآیند تولید تی‌شرت می‌ تواند نسبتا سریع باشد، گاهی اوقات می ‌تواند به سرعت یک شبه انجام گردد.

۴- گزینه‌های زیادی برای انتخاب

آیا یک تی‌شرت با کیفیت بالا با قیمت مناسب می‌خواهید؟ یک برند برای این کار وجود دارد؛ یک تیشرت بادوام می خواهید که از پارچه با کیفیت تولید شده باشد؟ برای این هم یک برند هست؛ تقریبا هر برند پوشاکی این روزها تیشرت تولید می ‌کند ، بنابراین فقط موضوع پیدا کردن ویژگی های مورد مورد علاقه شما است .

تیشرت به عنوان یونیفرم

پس از لباس ورزشی، تیشرت بهترین لباس عادی است که یک شرکت می‌ تواند به کارکنان خود هدیه بدهد؛ پوشیدن آن آسان است و کاربرد بیشتری نیز دارد و به کسب و کار شما انسجام می دهد.

۵- صرفه ‌جویی در زمان

چه  آنها را دوست داشته باشید یا نه، یونیفورم زمان را ذخیره می ‌کند ، وقتی که هر روز لباس‌ های یکسانی را بپوشید، نیازی به اتخاذ هیچ تصمیمی قبل از رفتن به محل کار در مورد لباس‌هایتان ندارید، که این موضوع در زمان شما صرفه جویی می کند.

چاپ-تیشرت (۳)

۶- راحتی

هیچ چیز به اندازه یک تیشرت راحت نیست، به همین دلیل است که آنها را برای خوابیدن، به سالن ورزش رفتن و برای مراجعه به دفتر و تفریحات در جمعه ‌ها انتخاب می ‌کنیم، پارچه آن راحت است، آستین‌ ها کوتاه است و برای هر نوع بدن متناسب است.

این موضوع فقط در مورد تیشرت صادق نیست، بلکه هر نوع لباس رسمی دیگری نیز سودمند است، زمانی که لباسهای یکسانی را به عنوان همکاران خود به تن می ‌کنید، حس کردن یک تیم کاری راحت ‌تر است، این باعث ایجاد حس رفاقت در میان اعضای یک سازمان می‌شود.

۷- تشخیص دادن آسان است

یکی از دلایلی که ما یونیفرم به تن داریم این است که کسب و کار به راحتی به رسمیت شناخته شود، مشتریان نام تجاری را معتبر تر ارزیابی می کنند، برای اینکه بهترین تاثیر را داشته باشید، دقت کنید که برند شما روی نقطه مناسبی بر روی تیشرت ثبت شده باشد.

۸- امنیت

پوشیدن لباس های یکسان توسط اعضای تیم نه تنها باعث می ‌شود که برند قابل تشخیص باشد ، بلکه از ورود یک غریبه به داخل ساختمان جلوگیری می ‌کند، البته بسته به کسب و کار شما

۹- بازاریابی قوی

تیشرت بهترین دوست بازاریابی است، چه در یک رویداد و چه در یک مغازه، هیچ‌ چیز مثل تیشرت نمی تواند خوب تبلیغ کند.

چاپ-تیشرت (۴)

۱۰-  آشنا هستند

هر کسی دست کم یک تیشرت دارد، همه آنها را می ‌پوشند، همه می‌دانند چطور باید از آنها استفاده کنند، بر خلاف برخی از ایده ‌های خارج از چارچوب، تیشرتها آشنا هستند و بنابراین نیازی به معرفی زمانی که به عنوان محصول تبلیغاتی ارائه می‌شوند، ندارند.

۱۱- دت طولانی دوام می‌آورند

تا زمانی که آنها خوب نگهداری ‌شوند، تیشرت از هر نوع تبلیغ دیگری بیشتر می ‌ماند، آنها بیشتر از تبلیغات در مجلات، تبلیغات تلویزیونی و حتی بنر های آنلاین ماندگاری دارند؛ در مورد آن فکر کنید، چه زمانی قدیمی ‌ترین تیشرتتان را از کمد لباس خارج کردید؟

 ۱۲- بیلبورد متحرک  

تا زمانی که این اثر قابل‌ مشاهده باقی بماند، هر بار کسی تیشرت خود را می ‌پوشد، آنها تبدیل به یک بیلبورد متحرک برای برند شما خواهند شد.

۱۳- وفاداری به برند

هر زمان که یک محصول با کیفیت بالا به رایگان داده می ‌شود، در مشتریان تمایل به افزایش وفاداری به برند ایجاد می شود، ساده است چه کسی از محصولات رایگان خوشش نمی ‌اید؟ مخصوصا چیزهایی که خوب ساخته شده باشند، لحظه ‌ای که چیزی را به ضورت رایگان به مشتریان اهدا می کنید برای مدت طولانی اعتماد آنها را خواهید داشت.

۱۴-  تیشرتها محبوب هستند

از زمانی که تیشرتها بخشی از لباس های روزمره ما شدند، همیشه محبوب بوده اند، مهم نیست که فرد دریافت کننده تیشرت تبلیغاتی ۱۰ ساله است یا ۶۰ ساله، این لباس در هر سن و جنسیتی جالب و قابل استفاده است.

۱۵- می‌تواند باعث فکر کردن به پیام تان شود

یک چاپ جالب روی یک تیشرت می‌ تواند یک پیام جالب را منتقل کند و اگر آن چاپ یک نشانه باشد، ناگهان آنها در مورد برند شما صحبت می ‌کنند.

چاپ-تیشرت (۲)

۱۶-تیشرت بهترین استراتژی بازاریابی

کلید شما برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی آنلاین، ایجاد تیشرت چاپ سفارشی، با طراحی فوق‌العاده مارک دار است، که بارها و بارها توسط کارمندان، مشتریان و بزرگ ‌ترین تبلیغ کنندگان نشان داده می ‌شود ، بگذارید دیگران به شما کمک کنند تا خبرهای خوب را پخش کنید، بایستید و صحبت کنید

۱۷- برجسته شدن برند تجاری

برند شما دیده خواهد شد؛. مردم در همه جا پیراهن شما را می ‌بینند (در زمین بازی، پارک ها، رستوران ها و…) در این صورت تشخیص برند قوی ‌تر را ایجاد می کنند، افراد بیشتری که آنها را می ‌پوشند، چشمانی بیشتر کسب و کار شما را می بینند و با آن آشنا می شوند.

مشتریان شما به راحتی می‌ توانند به یک تبلیغ کننده نشان تجاری تان تبدیل شوند که با افتخار شرکتی را نشان می ‌دهند که به آن اعتقاد دارند، چیزی که زندگی آنها را بهتر می‌ کند، آنها با اعتماد و رضایت مندی با پوشیدن تیشرت تبلیغاتی برند شرکت شما را به اشتراک خواهند گذاشت

۱۸- انتقال پیام

قرار است با یک طراحی ساده، خلاقانه و ساده، داستان شرکت، محصول و غیره را به اشتراک بگذارید ؛ این طراحی باید با برند، ماموریت یا ارزش ‌های شرکت شما همخوانی داشته باشد؛ این کار پیامی را به مخاطبین تان منتقل خواهد کرد که شما می‌ خواهید شنیده شو

۱۹- جذب مشتری

تیشرت های تبلیغاتی می‌ تواند به شما کمک کند مشتریان احتمالی جدید را به دست آورید که واجد شرایط هستند و آماده هستند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند.

چگونه می‌توانید مشتریان جدید را با استفاده از تیشرت تبلیغاتی ایجاد کنید؟

میزبان یک رقابت در شبکه های اجتماعی باشید، برنده یک تیشرت مجانی دریافت می ‌کند.

تیشرت تبلیغاتی را به عنوان هدیه برای افرادی که می‌خواهید آنها را جذب کنید اهدا کنید ( می توانید از یک رویداد یا ارسال محصولات به یک فروشگاه و اهدای آن به مشتریان آنها استفاده کنید)

تعدادی تیشرت تبلیغاتی به دوستان خود بدهید که می‌دانید تمام مدت آنها را خواهند پوشید و در معرض دید افراد بسیار قرار می گیرد.

نتیجه گیری:

تیشرت های تبلیغاتی از جمله محصولات محبوب تبلیغاتی هستند که ابزار مناسبی برای بازاریابی می باشند، اگر شما تلاش ‌های خود را محدود کنید، می‌ توانند یک استراتژی بازاریابی مقرون‌ به ‌صرفه را فراهم کنند، هم چنین اگر تولید و طراحی را به خوبی انجام دهید، می ‌تواند یک محصول تبلیغاتی باشد که واقعا مورد استفاده قرار می ‌گیرد، و نه اینکه به هوا پرتاب می ‌شود.( نادیده گرفته نمی شود)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پنج × 1 =