راهنمای سفارش کلاه تبلیغاتی

راهنمای خرید کلاه تبلیغاتی;

کلاه تبلیغاتی از جمله پوشاک جذاب و پرطرفداری است که امروزه برای کاربردهایی چون مد و زیبایی یا سلامتی و ورزش هم مورد استفاده قرار می گیرد،

کلاه تبلیغاتی از جمله پوشاک جذاب و پرطرفداری است که امروزه برای کاربردهایی چون مد و زیبایی یا سلامتی و ورزش هم مورد استفاده قرار می گیرد، اما آنچه باعث می شود تا کلاه تبلیغاتی به محصولی محبوب تبدیل شود نه تنها شکل خلاقانه و مدرنش که آن را مناسب مد و زیبایی می کند بلکه قابلیت محافظت از بدن در برابر نور خورشید و استفاده ورزشی را هم باید بدان افزود. معمولا چون کلاه تبلیغاتی از انواع پارچه با رنگ بندی های متنوع ساخته می شود و انتخاب کوتاه و بلندی لبه کلاه یا مدل طراحی روی آن و… بستگی به مخاطب و استفاده ای که قرار است از کلاه بکند دارد، قطعا شما را مجاب خواهد کرد تا در سفارش کلاه تبلیغاتی دقت بیشتری به خرج داده و بدون تحقیق و بررسی و صرفا از روی نیاز به تبلیغات، اقدام به سفارش کلاه تبلیغاتی نکنید.

راهنمای خرید کلاه تبلیغاتی

چه نکاتی را در سفارش کلاه تبلیغاتی در نظر بگیریم؟

این نکته که مخاطبتان چه کسی است و چه استفاده ای از کلاه تبلیغاتی می کند در کنار پرداخت کمترین هزینه و دریافت بهترین کیفیت که با کسب اطمینان از کیفیت چاپ تبلیغات هم همراه باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. مثلا اگر قرار است فقط برای یک مراسم یک روزه جشن و شادمانی یا طی یک نمایشگاه عمومی موقتی اقدام به اهداء کلاه تبلیغاتی بکنید زیاد لازم نیست از جنس درجه یک و مرغوب استفاده کنید، چون موقتی و برای زمان کوتاهی خواهد بود یا اگر قرار است مخاطبان شما در فصل تابستان از آن کلاه استفاده کنند، باید کلاهی سفارش بدهید که از رویه توری یا روباز برخوردار باشد و هوا براحتی گردش کند یا دقت در لبه کلاه که معمولا هرچه لبه آن بلندتر باشد محافظت بیشتری در برابر نور خورشید خواهد داشت و لبه کوتاه که معمولا برای ورزش و مد و پوشاک استفاده می شود.

 

سفارش کلاه تبلیغاتی برای چه مخاطبانی صورت می پذیرد؟

کلاه تبلیغاتی شاید در بین نوجوانان و جوانان کمی محبوب تر باشد اما مخاطبان خاصی ندارد و تقریبا در بین همه اقشار جامعه پر طرفدار است ولی کاربرد و استفاده از آن چون متفاوت است مخاطبان متفاوتی به لحاظ نوع استفاده پیدا می کند، مثلا در گرما و فصل تابستان اهداء کلاه تبلیغاتی دارای پارچه ضخیم که از منافذ گردش هوا یا توری برخوردار نباشد اصلا کاربردی نخواهد بود یا اگر مخاطب بانوان هستند باید کلاه تبلیغاتی از فاکتورهای ظرافت و زیبایی یا رنگ بندی های متنوع یا حتی گلدوزی برخوردار باشد همچنین کلاه تبلیغاتی سفارش داده شده برای پرسنل یک رستوران یا کافی شاپ هم در جنس و دوخت و هم در طرح و شکل و تبلیغات رویش با کلاه تبلیغاتی اهداء شده به یک گروه ورزشی متفاوت خواهد بود و از اینجا می توان دریافت که نوع استفاده و کاربرد کلاه، مخاطب خاص خودش را پیدا می کند.

راهنمای خرید کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی را از کجا سفارش بدهیم؟

پیدا کردن مراکز اصلی تولید و عرضه کلاه تبلیغاتی چون افرنگ جامه با توجه به آشفته بازار ظهور قارچ گونه تازه کاران این صنف شاید راحت نباشد اما سخت هم نیست. اینکه بدانید خرید از مراکز اصلی و بدون واسطه سبب می شود که قیمت تمام شده کلاه تبلیغاتی ارزان تر تمام شود و جنس اصلی و با کیفیت نصیبتان شود و از همه مهمتر خدمات کاملی از چاپ و گلدوزی و دوخت گرفته تا ارائه انواع طرح و رنگ و جنس را موجب شود، شما را راغب به سفارش از مراکز اصلی تولید هدایای تبلیغاتی چون کلاه خواهد کرد، بخصوص صاحبان کسب و کارهای کوچک و نوپا که هزینه های اهداء کلاه تبلیغاتی برایشان سخت یا مقدور نیست می توانند با حذف واسطه ها و خرید از مراکز اصلی تا حدی این هزینه تبلیغاتی را مرتفع سازند.

 

تعداد تیراژ سفارش کلاه تبلیغاتی

تعداد تیراژ معمولا با قیمت کالا ارتباط مستقیمی دارد و هرچه تیراژ بالاتر باشد از قیمت ارزان تر و برخی خدمات رایگان هم برخوردار می شود لذا با اینحال برخی از کسب و کارهای نوپا هستند که توان خرید و سفارش کلاه تبلیغاتی با تیراژ بالا را ندارند که معمولا در مراکز تولید هدایای تبلیغاتی چون آفرنگ جامه برای آن چاره ای اندیشیده شده  و به جهت اینکه خود یک تولید کننده است برای این عزیزان امکان سفارش با تیراژ کم حتی ۱۰۰ عددی هم فراهم می آورد.

راهنمای خرید کلاه تبلیغاتی

هزینه سفارش کلاه تبلیغاتی

با توجه به گستره وسیع جنس و طرح و شکلی که برای کلاه وجود دارد، تقریبا به همان اندازه هم از تنوع قیمت برخوردار است که می تواند امکان خرید و سفارش آن را برای هر کسب و کاری فراهم کند. اگر جنبه رسانه تبلیغات محیطی متحرک آن را در کنار موارد گوناگون استفاده ای که دارد از مد و زیبایی گرفته تا سلامتی(حفاظت از پوست در برابر نور آفتاب)، پوشش کادر اداری یا ورزشی و خدمه و… را در یک کفه ترازو مقابل هزینه سفارش آن بگذاریم، هزینه تبلیغاتی به صرفه ای محسوب خواهد شد.

آفرنگ جامه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =