چرا تی شرت تبلیغاتی هنوز یکی از انتخاب های مدیران موفق است

چرا تی شرت تبلیغاتی همواره یکی از انتخاب های مدیران موفق است؟

وقتی سخن از رقابت به میان می آید، مهم ترین چالش مدیران و کارآفرینان را به یاد ما می آورد. مانند یک دوی ماراتن که هر ثانیه غفلت در آن می تواند بهای زیادی برای صاحبان مشاغل داشته باشد. امروزه بیشتر مدیران درصدد هستند تا بهترین روش ها را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنند. در این میان اکثر مشاوران بازاریابی، اهدای هدایای تبلیغاتی را به عنوان راهی برای بازاریابی مدرن پیشنهاد می کنند. امروز می خواهیم به دلیل این امر بپردازیم که چرا تی شرت تبلیغاتی از دیرباز جزو انتخاب های مدیران موفقی قرار داشته که تلاش داشتند از گردونه رقابت جدا نیفتند.

ما در عصر و دوره و زمانه ای زندگی می کنیم که شاهد نبردی دائمی میان صاحبان برندهاست. شرکت های تولیدکننده کالا و خدمات، همواره درصددند که نام و آوازه برند خود را در ذهن مشتریانشان زنده نگه دارند. بسیاری از این شرکت ها هر ساله میلیاردها ریال صرف تبلیغات برای برند خود می کنند. ولی به راستی چرا؟

پاسخ ساده است! افراد همواره به دنبال راهی برای رفع یک نیاز خاص، یا حل یک مشکل هستند. در زندگی صنعتی و شهرنشینی امروز که مسائل مادی و معنوی بسیاری گریبانگیر جوامع گوناگون شده است، افراد فرصت زیادی برای مطالعه و شناخت برندها ندارند. در نتیجه اولین محصولی که نیاز آن ها را مرتفع سازد، خریداری می کنند. بنابراین رقابت واقعی در بین صاحبان برندها این است که چگونه به آن برند شماره یکی تبدیل شوند که مردم آن را به عنوان اولین گزینه انتخاب خواهند کرد. مهم ترین سوال در ذهن هر مدیری این است که برندش چگونه در ذهن مردم برند شماره یک باشد! و چگونه می توان در مشتریان قبلی یک برند، حس طرفداری و وفاداری دائمی ایجاد نمود؟

در کنار تبلیغاتی که به شکل سنتی انجام می شوند مانند تراکت ها، آگهی های تلویزیونی و بیلبورد ها، بسیاری از مدیران، حضور در رویدادهای مختلف اجتماعی مانند سمینارها، نمایشگاه ها، ایونت ها و شبکه های اجتماعی را انتخاب می کنند، ولی گزینه آخر تنها انتخاب مدیران هوشمند است: هدایای تبلیغاتی. یعنی همان وسایل کاربردی که در زندگی روزمره افراد نقش مهمی دارند و مانند یک بیلبورد ثابت در هر محلی می توانند حضور داشته باشند.

وقتی از هدایای تبلیغاتی سخن به میان می آید، بازاریابان با گزینه های زیادی روبرو می شوند. از جمله لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، تا لیوان سرامیکی و کلاه نقاب دار و تقویم رومیزی. در این موارد دامنه انتخاب ها بسیار وسیع تر از چیزی است که تصور می کنید. اما چیزی که به تجربه ثابت شده است این است که انگیزه اصلی مشتریان برای نگهداری یک هدیه تبلیغاتی، ارتباط مستقیمی با میزان سودمند بودن آن محصول دارد.

دلایل انتخاب تی شرت تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

اگر این موضوع را به عنوان یک اصل در بازاریابی قبول داشته باشید، دلیل این که چرا افراد برای پذیرفتن برخی هدایای تبلیغاتی بیش از بقیه ذوق و شوق نشان می دهند، برایتان آشکار می شود. اگر در نمایشگاه های معرفی محصول شرکت کرده باشید، حتما دیده اید که شرکت کنندگان برای دریافت یک هدیه تبلیغاتی خاص بیشتر از هدایای دیگر تمایل نشان می دهند. حتی ممکن است برخی از هدایا را اصلا قبول نکنند! راز این انتخاب در همین است: کاربردی بودن هدایا! یکی از هدایایی که به همین دلیل همواره با استقبال مخاطبان در نمایشگاه ها مواجه می شود تی شرت تبلیغاتی است.

در این میان نکات خاصی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. رعایت این نکات سبب می شود اطمینان پیدا کنید که تی شرت تبلیغاتی اهدایی شما برای مدت طولانی در کمد لباس مشتریانتان باقی نخواهد ماند و به بخشی ماندگار در پوشش و استایل آن ها بدل خواهد شد. شما که تی شرت را به عنوان کالای تزیینی هدیه نکرده اید! شما از این محصول همان توقعی را دارید که از بیلیوردهای خیابان.

برای سفارش تی شرت ها فقط به قیمت آن ها توجه نکنید

امروزه در جهانی زندگی می کنیم که تفاوت کالای ارزان و گران به وضوح مشخص است. کالای ارزان قیمت به هیچ وجه نمی تواند کیفیت کالای گران قیمت را داشته باشد و تقریبا همه ما این موضوع را در زندگی تجربه کرده ایم. بنابراین ارائه هدیه ای که به دلیل ارزان بودن فاقد کیفیت لازم است و به زودی کارکرد خود را از دست می دهد، چه مزیتی برای برند شما خواهد داشت؟ یک تی شرت ارزان تبلیغاتی که از پارچه نامرغوب تهیه شده و در همان شستشوهای اول تار و پود آن از یکدیگر جدا می شود یا رنگ می گیرد و نخ هایش گلوله می شود، چه پیامی برای مخاطب شما خواهد داشت جز این که شما ارزشی برای وی قائل نبوده اید؟ با این وصف چگونه می توانید انتظار داشته باشید که مشتری شما را با خاطره ای خوب به یاد بیاورد؟

اگر تصمیم دارید از تی شرت تبلیغاتی برای معرفی برندتان استفاده کنید، قبل از هر چیز اطمینان حاصل کنید که شرکت شما توانایی پرداخت هزینه ها را دارد. به بیان دیگر اعتبارسنجی کنید و از سودآور بودن پروژه مطمئن شوید. زمانی دست به تهیه هدایا بزنید که مبلغ مناسبی برای این کار در نظر گرفته باشید. وقتی در بخش تبلیغات با کمبود بودجه مواجه باشید نمی توانید انتخاب های باکیفیتی داشته باشید.

چرا تهیه تی شرت تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم

در انتخاب پارچه تی شرت تبلیغاتی دقت کنید

اگر می خواهید مشتریان تی شرت را در هر موقعیتی بپوشند، پارچه های سبک و راحت انتخاب کنید. دقت کنید که پارچه دارای ثبات رنگ باشد و پس از چند بار استفاده کمرنگ نشود. برای انتخاب پارچه ای که ضمن داشتن استحکام، نرم و لطیف باشد و به پوست اجازه تنفس بدهد، می توانید با کارشناسان این امر مشورت کنید. مجموعه آفرنگ جامه با سابقه ای مفید و طولانی در زمینه تولید تی شرت و کلاه تبلیغاتی آماده ارائه انواع خدمات مشاوره ای به شما کارآفرین گرامی می باشد.

بیش از اندازه بر لوگوی خود تأکید نکنید

این که به عنوان مدیر مؤسسه توقع داشته باشید لوگوی برند شما بر روی هدیه تبلیغاتی خودنمایی کند، توقع کاملاً بجایی است. شما یک گرافیست متبحر را استخدام می کنید و از او می خواهید کار طراحی لوگو شما را برعهده بگیرد. لوگوی زیبا و شکیل شما قرار است بر روی همه محصولات حک شود. ولی توجه داشته باشید که تی شرت تبلیغاتی یک محصول نیست بلکه یک هدیه است. بنابراین از تکرار لوگو در جای جای لباس خودداری کنید. همین که لوگو یا حرف اول نام شرکت را در محدوده کوچکی از لباس حک کنید، اعتبار شرکت خود را به آن بخشیده اید. بهتر است بیش از این تأکیدی نداشته باشید تا مشتری را در استفاده از محصول دلسرد نکنید.

بیشتر از آن که قرارگیری لوگوی شما بر جای جای لباس مؤثر باشد، حس مثبت اعتماد و دوستی نهفته در آن است که مشتری را طرفدار برند شما می کند. حسی که با هزینه کردن بیشترین مبالغ هم به دست نمی آید. بلکه به میزان بالای درک زیبایی شناسی وابسته است. تا حدی که گاهی استفاده به جا از این حس زیبایی شناسانه، حتی رقبا را نیز به استفاده از محصولات مشابه ترغیب می کند. بنابراین در این انتخاب ها نیز هوش و دیدگاه هنری شما سرمایه بزرگی محسوب می شود.

مجموعه آفرنگ جامه با همکاری کارشناسان متخصص در حوزه بازاریابی و تبلیغات افتخار دارد تا در زمینه انتخاب و عرضه انواع هدیه تبلیغاتی از جمله تولید تی شرت و کلاه تبلیغاتی برای برند شما، تلاش کند. همین امروز با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =